onsdag den 5. juli 2017

Plantejæger feber

Der skete noget forfærdeligt i går, jeg fik et akut anfald af en grusom plantejæger feber. To haveglade venner har nemlig købt den flotteste staudedigitalis, den fås næsten ikke flottere. Jeg køber normalt aldrig planter i juli, her er plantebudgettet nemlig opbrugt, så jeg var jo bare sygeligt grøn af misundelse. Men som sagt så fik jeg jo et akut anfald af en grim plantejæger feber, og den kunne kun kureres ved at investere i denne smucksak. (den blev også listet ud af bilen og plantet i al hast, så nu ser det jo ud som om, at den stået i flere år i mit rosenbed)

4 kommentarer:

  1. Staudedigitalis?!
    Det har jeg da aldrig hørt om. HVOR fik du fat i sådan én, og måtte du så af med en formue for den?????
    Du smitter Bente!
    Knus
    Malene

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh beklager at jeg smitter
      Og jo man kan få staudedigitalis, jeg synes især at bladene er lidt anderledes og måske så de sig heller ikke lige så nemt
      Kh Bente

      Slet
  2. HVOR fik du fat i sådan én, og måtte du så af med en formue for den?????


    แคมฟรอก

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg fik fat i den ikke langt fra hvor jeg bor, Haveoasen i Herning. Jeg mener at jeg gav ca 150 kr for den, men det var en stor basse.

      Slet